< Till bloggens startsida

Hos pojkvännen

Hello.

Jag och henkeboy har precis kollat på 14 suger. Han deckade efter 10 min.. som vanligt. Han har sovit mest hela tiden så har precis ryckt upp han ur sängen och ska dra med han ut på en promenad istället för att pigga upp honom så vi gör någon nytta! Får alltid smått ångest när man går igenom en dag utan att göra nånting. Känns som man kastar bort så mycket tid! Hur som helst så måste jag bara påpeka att anledningen till att jag knappt bloggar är för jag inte har någon fungerande dator. Det är ju betyligt lättare att blogga om du har en stationär dator, eller en bärbar i normal storlek. Jag har ju bara min lilla mini dator som är seg som en banan och fett dryg att surfa på. Men jag gör så gott jag kan. Hur som helst så ska jag bara invänta pojken som gör ngt oviktigt så vi kan rulla utåt. 

Vi hörs! 


Bjuder på en bild ifrån Spanien i somras! (han köpte tröjan för skojs skull)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0