< Till bloggens startsida

Övningskörning /My night

Jaa.. för er som läser min mammas blogg så har ni säkert hört om hur mycket krångel det varit med mitt tillstånd? Men hur som helst så har jag fått det nu så jag övningskörde för första gången igår faktiskt! Var sjukt nervös för har ju aldrig någonsin kört en bil. Men det gick förvånadsvärt bra faktiskt. Är stolt över mig själv som klarade mig så bra. Har hört ifrån många andra att det är svårt att starta, men det tycker inte jag alls att det var. Jag tycker det är mer svårt med att hålla koll på när man måste använda kopplingen och så! Men jag lärde mig ganska snabbt hur man körde på 1an iaf haha när jag växlade till 2an gick det för fort.. :( 

Nu har jag precis ätit middag och ska snart iväg till min pojke för att kolla på Real-Barcelona. Har alltid varit lite smått intresserad av fotboll faktiskt, men aldrig visat det haha. Men henke är väldigt intresserad kan jag säga! Att kolla på Real matcher med honom är ingen dans på rosor om man säger så ;) Nej men nu måste jag springa på toaletten för blev överraskande pinknödig!! Varsågod för informationen :)


Se u lateeeeeeerr ♥ 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0