< Till bloggens startsida

In H-town

Shoo! Länge sen jag skrev här nu så jag tänkte att jag kunde slänga in ett vettigt litet inlägg! Är just nu hos pojkvännen och gör inte speciellt mycket. Jag snaggade honom nyss, eller snagga och snagga jag fixade till det lite jämnare och så! Proffset Patricia är i farten, whoop whoop. Sen fixade jag ögonbrynen på min pojke också. Så nu är han fräsch och fin :) Inte för han inte är de annars men.. jaja hur som helst! Idag har det väl inte håänt speciellt mycket förutom att jag fick tillbaka en uppgift på svenskan som jag fått betyget A på. Jarrå!

Tänkte även uppdatera er om att jag har tappat intresset helt för att blogga (det kanske märks) men jag slänger in lite inlägg då och då för har ju ändå mycket att dela med mig av. Idag är det fredag och det säger mig ingenting, ska bara ta det lugnt i helgen för har åkt på en trevlig hosta som har hållt i sig i 3 veckor nu :( Men jag försöker göra mitt bästa för att stå ut. 

Det var väl i stort sett allt jag har att komma med nu, ska börja uppdatera mer nu så stay tuned! ♥ 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0