< Till bloggens startsida

Allt kommer bli bra, men inte idag.

Varför strävar man alltid efter det som är svårt att få? varför vill man alltid ha en utmaning? Varför? 


Jag sjunker
men reser mig upp
står på egna ben
orkar med dagen
tar mig i kragen
siktar uppåt, mot något bättre
något jag längtat efter
en värme & trygghet
hos dig vill jag vara trygg
hos dig vill jag känna mig speciell
hos dig vill jag vara
Hoppet växer inom mig
ett hopp om att du är rätt
ett hopp om at du är annorlunda
att du vet
att du kan
att du vill
att du förstår
men det blir fel
jag faller igen
jag som kämpat så hårt för att ta mig upp
inget skulle få mig på fall
inget
jag tittar upp i himlen
för mig är du en ängel
en ängel utan vingar
en vacker skapelse
vad är det som händer
mina tankar svävar
svävar som moln
tänker på dig
tänker på livet
tänker på lycka
vill finna ballans
vill finna trygghet
snälla gud, gör det här till rätt.

I belive.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0