< Till bloggens startsida

Before you say something, stop and think how you'd feel if someone said it to you.

Det är fredag och jag mår så sjukt dåligt, har åkt på en grov förkylning vilket gör att jag mår så dåligt så jag vet inte vart jag ska ta vägen. Har ingenting att göra ikväll heller och jag orkar ändå inte gå ut. Fan, varför just på en fredag? Har sån otur..

Tror jag tillbringar kvällen genom att återhämta mig och ta det lugnt. Hoppas ni mår bra iaf! Försöker att orka med så mycket som möjligt men min kropp orkar knappt med nånting.. Men jag var tvungen att dra mig upp ur sängen för att gå på ett möte med syv på pratiska skolan här i uppsala. Ska gå en testdag där på måndag & sen får vi se om jag går en testdag även på ekeby. Är jätte otaggad på praktiskas linje.. den lät inte så rolig, men jag borde iaf pröva! Nu ska jag gå upp och äta och försöka piggna till.. usch, hatar att vara sjuk.

Take care beauti, puss.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0