< Till bloggens startsida

kniven i hjärtat

Vad gör man när man börjar tänka på gamla tider? Jo, man börjar sakna. Sakna dom bra stunderna man hade, det som ingen annan såg. Det ingen annan upplevde. Den känslan jag hade i kroppen, jag var kär, det var balkväll, det var 35+ grader, det va sommar, hade hela sommarlovet framför mig.. allt var så bra. 

Jag kan inte förneka att jag fortfarande saknar dig, vi hade ändå fina stunder tillsammans. Du var den ända för mig, du är fortfarande speciell eftersom du fick mig att bli kär. Du är den ända som lyckats med det. 
Minnena kommer alltid finnas kvar hos mig oavsett vilket svin du var mot mig. Jag kommer aldrig glömma dig.

Texten i låten reflekterar verkligen känslan inombords.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0