< Till bloggens startsida

My dreams..

Ibland när jag drömmer mig bort i mina tankar drömmer jag alltid om att bli en sångstjärna. Jag älskar att sjunga men jag tar det aldrig en nivå högre. Jag sjunger mest hela tiden men spelar aldrig in och försöker bli nånting. Jag sjunger all the time, all in liksom. Men jag vill bli bättre, jag vill ha sånglektioner. Jag gick på sånglektioner för ett tag sen men slutade pga skolan. Jag skulle lätt vilja börja sjunga igen, få mer hjälp och stöd med rösten så jag vet hur jag ska hantera vissa toner och ha mer kontroll över rösten. Jag är så musikintresserad som man kan bli. Jag älskar att sjunga och min stora dröm är att en dag är det jag som är mittpunkten som står på scenen.


Jag vet bara inte vart jag ska börja, jag vill göra något jag älskar och tycker är kul. Jag vill vara bra på det också, jag vill bli ännu bättre. Jag behöver hjälp med att hålla mer kontroll på rösten. Det bästa som finns är att få sjunga i mikrofon och bara höra sin egna röst och tycka att den faktiskt låter bra. Men jag ställer höga krav på mig själv, jag vill bli bättre, och det ska jag bli också. Var dag övar jag för mig själv. Men jag vill ha något mer än det, jag vill bli tillräckligt bra för seriösa grejer. Att göra något jag älskar är något jag alltid drömt om.


Bara för bra för att vara sann. Skulle inte banga hennes röst asso!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0